Chile är ett land

2011-12-12
18:06:48

Nytt bo för chilin
Hej på er!

Det var ett tag sen!

I helgen fick chilisarna ett nytt hem i form av en tänkt garderob (just nu utan dörrar) med belysning och allt:


Det växer så det knakar på vissa håll. Ett tjugotal har blivit omplanterade i större krukor.



I "akvariet" går det också framåt även om jag lärt mig en del nu i efterhand.... Så så djupt ner som det går i rockwoolen, annars blir det som för mig att de kommer att bli rangliga...


Många chili vill redan blomma men jag knipsar av knopparna med en pincett... Det är viktigt att så mycket energi som möjligt läggs på att växa nu och inte blomma i onödan...

Snart är det jul och jag kommer med lite nya uppdateringar när det rör mer på sig...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: