Chile är ett land

2012-04-10
18:42:08

Mer än chili...
Jag tänkte jag skulle dela med mig av allt det andra som har åkt i jorden de senaste veckorna, förutom chilin...

Här är först lite gurka, ett par olika sorters melon och purjolök:


Lite mer melon och så brysselkål och vanlig kål (dom där taniga sakerna ska bli kålhuvuden... hur nu det ska gå till...):


Brytbönor och vaxbönor:


Sen har jag planterat lite kryddor som jag tänkte ha i köket i vår och försommaren i sina krukor, gutt att ha färska kryddor...




Det här är inte mycket att se men det är ett gäng olika sorters physalis på gång:


Isbergssallad:


Och så avslutar vi med lite färska chilibilder...




På återseende!
Kommentarer:
#1: Lindh

Ska bli gott med lite physalis till fikat på jobbet. När kan vi skörda dom?

2012-04-16 @ 09:42:50
#2: Danne

Now we talking, börjar ju hända en hel del på den gröna fronten...

2012-04-16 @ 19:50:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: