Chile är ett land

2012-02-21
08:33:38

2012-02-21 Karin fyller 30!
Idag fyller min fru 30! Det firar vi med att lägga ut lite nya bilder! =)

Först en bild från Hydrot... här växer det så det knakar...



Sen lite bilder på resten av killarna:





Lite nysådd också. Passar på att sätta lite tomatplantor nu åxå, sen kom en polare förbi med några hemska sorter som Naga Morich och Bhut Jolokia... blir jag ju tvungen att testa =)



En del av plantorna får "krulliga" blad. Jag vet inte vad det beror på men här får två Fresno prova att stå utan konstljus ett tag får vi se vad som händer...


Min Peruvian Purple som får ge frukt nu på vintern:



I fortsättningen ska jag försöka uppdatera lite oftare.... Jag lovar!

Snart är det dags att börja förbereda växthuset, ha de gott!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: